Söndagsglädje v. 28

Idag kommer min underbare son hem från Bulgarien. Han har varit där i nästan två månader och jag har längtat som bara den efter honom. Han kommer inte hit upp till mig men bara vetskapen om att han är i Sverige känns bra. Nu vet jag att det bara är några veckor kvar tills jag kan krama min lille Goje.

Så denna veckas söndagsbild blir naturligtvis min älskade son.



Foto Fjällräven                                     Jag älskar dig Goje!

Välkommen hem till civilasationen.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Han är verkligen världens bästa Goje. Det ska bli skönt när han kommer på plats. Jag saknar honom också jättemycket - dej med.

Kramelikram

2008-07-13 @ 10:59:03
Postat av: Marianne

Äntligen har han hamnat i Sverige igen! Började nästan bli lite orolig över min extra broder :)

2008-07-13 @ 23:52:02
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0