Söndagsglädje v 3

När jag parkerar vid hamnen i Östersund och sedan promenerar upp till gågatan går jag förbi ett underbart litet hus. Jag har sagt till mig själv varje gång jag ser det att jag ska ta reda på när det är byggt och när det bygdes in i staketet. Måste få tummen ur men det faller så lätt i glömska.
Jag blir så glad varje gång jag ser det lilla huset och nu ska ni få se vad jag menar.

image162
Foto Fjällräven                                                                    Huset i staketet

Visst blir man glad av en sån här syn. Det är underbart att dom sparade huset och inte rev det. Måste kolla om det går att se det från andra hållet. Till sommaren ska jag ta en bild till som ni ska få se.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad häftigt!

2008-01-20 @ 08:24:58
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se
Postat av: RobertE

Det ser ju jättefestligt ut!
Kram R

2008-01-20 @ 08:43:57
Postat av: Storasyster

Vad fint.
Jag har aldrig sett något liknande förrut.
Kram

2008-01-20 @ 12:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0