Snacka om slit och släng

Jag har en tejphållare som jag köpte för typ evigheter sen. Den är lagom storlek och tung, så den ej flyttar sig när man tar tejp utan att hålla i den med andra handen, men nu har själva rivsaken slöat till.

image167
Foto Fjällräven                           Rivdelen på tejphållaren

Jag har i flera veckor burit med mig metallriven i väskan och försökt hitta en ny. Men ICKE!!! Eftersom det är en Scotch, alltså ett vanligt märke tycker man ju att det borde finnas reservdelar.  Nu har jag fått köpa en ny tejphållare på Clas Ohlson (den var jättebillig,  21 kr och då ingick tejp) men det är ju vansinnigt att man ska behöva köpa en helt ny hållare när det bara är metallen som behöver bytas ut. Jag hade betalat 21 kr för bara den lilla rivgrejen.

image168
Foto Fjällräven                                Ny tejphållare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0