Ögon av knappar

Jag har ju kommit in i ett stim av virkade figurer. Det är jättekul och lagom ansträngade för min energilösa kropp. Pingvinen som jag virkade häromdagen ska flytta hem till min son (21 år). Han ringde och ville ha den eftersom han älskar pingviner. Det är ju bra att några figurer flyttar hemmifrån för jag har inte någon riktig plan för vad jag skulle kunna göra med dom.
Jag var i Östersund i fredags och då passade jag på att spana in knappparadiset på Röda Korset. Jag var ute efter knappar som jag skulle kunna använda som ögon. Ett garnnystan fick också följa med hem tillsammans med några knappar.

Knappa och ett nystan
Foto Fjällräven                                                             Knappar och ett nystan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0