Kan det vara en tummetott???

Ja, nu har jag ju gjort en "filur" (se gårdagen) och den flyttade genast hem till grannens barn (ett tvåårigt charmtroll).
Nu har jag börjat på en ny sak. Ska ju på symöte ikväll och det kanske inte är det bästa projectet att hålla på med eftersom jag måste räkna varv och maskor hela tiden. Får väl ta med mig ett handarbete till, för säkerhets skull.

Nu vill jag ha förslag på vad ni tror det är jag virkar.

Här kommer den första bilden.

368162-201

Foto Fjällräven                                           Ja vad är detta?


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag säger ingenting...men du vet vad jag tänker...hehe
Kram

2008-02-06 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0