Fodral för frukt

Jag har gjort ett fodral för att skydda äpple eller annan rund frukt. Skyddas från stötar när man lagt ner frukten i väskan. Hur har jag klarat mig fram till nu utan detta fantastiska fodral....hehe...jag bara skämta, jag virkade fodralet mest för skoj skull. Syster sa att hon vill ha ett när hon såg mönstret första gången.
Vill du ha den Syster Yster??

Äpplefodral 2 
Foto Fjällräven                                                  Äpplefodral 

Äpplefodral 1
Foto Fjällräven                                                   Äpplefodral

Men Milliluring, jag byter ut knapparna, dom har jag ju fått av dig.

Mönstret kommer naturligtvis ifrån     www.madebyyou.se 


Kommentarer
Postat av: Walle

Haha fan vad nice!

2008-02-15 @ 20:09:27
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: Storasyster

Hahaha...underbart - klart jag vill ha det! Jättefint. Jag har säkert några knappar som passar. Hur många behövs..? nio...tio..?
Tack på förhand.
Kramisar

2008-02-15 @ 20:21:57
Postat av: RobertE

Vilken rolig och praktisk idé!

2008-02-15 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0