Baka, baka lite kaka...

Idag skiner solen och det ser fantastiskt ut. Snön gnistrar och man vill verkligen ut, men är det 17 minusgrader så får jag snällt stanna inne . Har suttit i soffan och virkat hela förmiddagen, det blev kakor av hela slanten. Perfekt för ett kakmonster som jag, ingen risk att jag stopper dom i munnen (hoppas jag) *fniss*

Kakor på fat
Foto Fjällräven                                 Muffins, chokladkex och chokladbollar

Jag ska fylla på fatet allt eftersom fler kakor blir färdiga.

Kommentarer
Postat av: RobertE

Gud, så häftigt! Fint att ha som prydnad! Du frågade om trädet jag målat, det är en liten bild, ca 10*15 cm. När jag blir lite mer "stadig på handen" tänkte jag försöka mig på att måla lite större bilder. Då ska jag göra ett till dig, eller vill du hellre ha det lilla?

2008-02-03 @ 15:46:45
Postat av: Fjällräven

Men jösses Robert, du kan ju inte be mig välja mellan ett litet och ett stort träd...jag vill ju naturligtvis ha båda *ler så där snällt och bedjande*

2008-02-03 @ 16:23:58
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: RobertE

hahaha! Vi ska se vad vi kan skramla fram så småningom =)

2008-02-03 @ 17:52:01
Postat av: Storasyster

Smaskigt värre. Kakorna är görfina...
Kram

2008-02-03 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0