Tiden springer iväg

Herre jösses vad tiden går fort så här i juletid. Jag har konstaterat att jag inte kommer att hinna allt som jag hade planerat. Men det gör inget, det kommer fler jular och det som inte hinns med i år kommer förmodligen att bli färdigt till nästa. Man ska inte stressa så mycket att det blir jobbigt.
Jag älskar julen och skulle önska att det var jul betydligt längre tid än några futtiga veckor på ett helt år. Kanske man skulle ta å bli en sån där knäppkärring som plockar fram advetntsstaken redan i september *heheh*

Jag har gjort en lista på det som MÅSTE hinnas med innan vi åker ner till Trollhättan för att fira födelsedagar och jul. Måste bli färdig med trillingarnas dockor. Det är bara några smådetaljer som ska fixas men det gäller ändå att avsätta tid till just detta. Håller också på med rim till julklapparna. Jag hoppas att jag iallafall kan komma på ett rim till varje person. Det är ju så himla kul när man kommer igång och rimmar hej vilt med både nödrim och fula ord *fniss*
Jag har fortfarande några julklappar kvar att köpa och några av dem är jag inte ens säker på vad jag ska hitta på.
Funderade också på när jag skulle baka tunnbröd men jag tror nog att jag väntar med det tills jag kommer till Trollhättan. Kim var ju fantastiskt duktig på det där med tunnbrödsbak förra året när vi bakade så då borde han ju få vara med i år också, vill ju inte ta den glädjen från honom =)
(undra om det går att få Kim, Mats och Jimmie att baka medans Millan, Helena och jag julshoppar) *fnissar lite försiktigt*

Nä, nu är det nanedags. Måste ju vara pigg i morgon så jag hinner beta av min lista.

Natti natti och kram på er alla människobarn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0