presenter och julklappar

Oj oj oj, vad många paket jag har öppnat den sista veckan *ler jättestort* Jag älskar paket.


Julpynt från mor & far, Laila, Bitten & Lars, Lasse & Brita



Halsband och ett glashjärta som lyser av Anette och Marianne



Ittalaglas (4 st) och koppar med fat "Kurbits" (2 st) från mor & far, bakform och bull- och muffinsformar från Lilian, Gabriella & Ulrika med familj. Vi gjorde brulepuddingen i katedralformen på juldagen, det blev väldigt fint. Ska baka en kaka snart och bjuda hit min svägerska och hennes familj.



Örhängen från Kim & Helena



Två underbara sjalar från Kim & Helena


 
Svepask med lock från Urban och Miriam. Det är min morbror Urban som har gjort den. Det är så fantastiskt fint gjort så jag kan inte i ord beskriva hur mjuk och len den är. Hur man än vänder och vrider, känner och letar kan man inte känna en endaste skarv. De små bruna prickarna är träplugg, inga spik här inte. Tack snälla ni för den fina asken, jag älskar den.

   
Klicka för större bilder



Stereo med cd/mp3, kasett och radio från Millan och Jimmie. Röd och fin, precis som jag vill ha det =)



Min älskade sambo sprang naturligtvis tillbaka till pysselaffären och köpte quickutz-tången som jag stod och sucktade över. Du är för underbar *puss*
Här ska det stansas alfabet (som följde med tången). Syster Yster tog med sig papper på juldagen och passade på att stansa lite innan tången reste hem med mig.

Två nya berlocker, A & M, till mitt armband från Mats

Jag fick också massor med pengar och presentkort.

Tusen tack för alla födelsedagspresenter och julklappar!




Kommentarer
Postat av: Alf

Du och de dina tillönskas ett riktigt Gott Nytt År från oss i Solna/Alf

2008-12-31 @ 13:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0