Söndagsglädje v. 31

För många många år sedan, på den tiden man alltid var i ett stall med hästar, fanns det ett får som hette Oscar. Alltid fick han följa med när man red ut på turer. Han var så himla go. Lite som en hund som följer en vart man än går. Gick man på trafikerade ställen fick han ha koppel, annars var han lös. Sedan dess har jag velat ha egna får och jag hoppas att vi nån gång kommer att bo så jag kan ha ett par får, som husdjur alltså.

Denna bilden tog jag när M och jag var ute på cykeltur förra hösten. Det får bli denna veckans söndagsbild.


Foto Fjällräven                                                               Får från Rönnignsberg



Ha en trevlig söndag alla människobarn










Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad söta fåren är. Man får lust att borra in ansiktet i ullen på dom. (Har stackarn ett tungt hänglås runt halsen?)



Kram

2008-08-06 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0