Vår???

I söndags satt jag på balkongen efter att jag skurat den ren. Det var jätteskönt med lite värme från solen. Jag satt och funderade på vad jag skulle plantera i balkonglådorna och även lite odlingar i tomatkojan. Det var ju en jäkla tur att jag inte planterade i några lådor för redan dagenefter snöade det och nu har det snöat ytterligare två dagar. Det blir till att vänta med blommor och se om det kommer någon vår lite längre fram. Tur att jag gillar snö och vinter. Sambon däremot är mindre nöjd. Han trodde att det skulle gå att köra hem motorcykeln i helgen *fniss*

Snöig balkong
Foto Fjällräven                                                                             Snörik balkong



Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)

2008-04-10 @ 15:38:03
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0