Söndagsglädje v.14

Jag har helt glömt bort söndagsbilden, två veckor i rad. Ska bli skärpning på det.

Jaghar inte fotograferat så mycket på sista tiden så därför blir det en bild i dag som  jag själv inte har fotat.
Den här bilden på sängen skickade min syster och tyckte att det vore något för mig. Jag håller med, det är verkligen en säng som skriker efter mig. Köp mig, köp mig, köp mig!!!  *ler*
Ska bara försöka skrapa lite på kontona så jag får ihop 15000 $.

Så titta och njut, här kommer den.

Trädsäng
Foto Okänd                                                                            Trädsäng

Min hjärna går liksom igång på sånt här. Kan man skapa denna säng på ett annat sätt än i järn som den är gjord av. Kan man fälla några träd, spara några grenar, barka av, måla och sen lacka av bara hel***te
Hummm, får nog dryfta detta med far och syster.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Gaahhhhh... den är så vacker.
Jag har en idé vi kan spinna vidare på! Den får vi ta och gå igenom på telefonen snart.

Som sagt - den skriker ditt namn.
Kram kram

2008-04-06 @ 13:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0