Sjukling

368162-297
Bild Okänd

I fredags fick min going till sambo ont i magen. Han hade fortfarande ont när han vaknade i går och senare på eftermiddagen började han kräkas. Magsjuka tänkte vi och jag fick lite sympatisymtomer och trodde att jag också skulle börja ulka men jag har klarat mig. Kanske för att det inte var magsjuka utan blindtarmsinflamation. En läkare kom hit idag och han tyckte vi skulle åka in till sjukhuset och där fick jag lämna mitt lilla gosegull. Samtidigt som jag åkte hem rullade dom in honom på operationsbordet. Han som aldrig är sjuk. Han har aldrig legat på sjukhus och han har helt klart aldrig blivit opererad. När han fick alvedon i form av ett stolpiller undrade han om man tog bort det efter operationen (det är inte lätt när man aldrig varit sjuk) *ler*
Jag hoppas allt går bra och att han får komma hem snart. 

Puss på dig, jag älskar dig jättemycket.



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du får krama om din stackars karl imorgon från mej.
Hoppas att han får komma hem snart, och att du kan sova gott.
Kram kram

2008-04-13 @ 23:11:30
Postat av: Anonym

Jasså det var blindtarmen... tur att läkaren sa att han skulle åka till sjukhuset. Vi såg att ni åkte iväg igår och undrade hur det gick. Hoppas allt gått bra. Hälsa mannen från oss! /granndamen

2008-04-14 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0