Mera shopping

Nu är plånboken helt tom kan jag lova. Var på stan en sväng med M och vi gick in på Syssla (hobbyaffär). Där handlade jag lite papper, bokstäver, siffror, lim och klistermärken.

papper 1

368162-278
                                                                                                           Glitterpapper

368162-279
                                                                                         Reliefmöstrade papper
368162-280
                                                                       Baksidan på pappret med krukor
368162-281
Foto Fjällräven                                         Bokstäver, siffror, lim och stickers

Nu måste jag bara komma igång med lite mer kort. Fast jag skulle ju rensa färdigt och sortera i resten av bokhyllorna, vojne vojne.

Tjingeling

Nu är jag verkligen i behov av ett arkivställ för alla papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0