Inget för mig

"Storm" eller "Carina flyttar in" det var frågan? Svt eller 4-an? Det blev Storm. Men vojne vad det är läskigt. Jag är lite klen när det gäller läskiga filmer så detta var inget för mig. Sätter mig en stund framför datorn istället.

Före påsk köpte jag en liten present till min svägerska som då var nyopererad. Tänkte muntra upp henne med en liten påskhare, men jag glömde ge henne den så nu får den åka ner i påsklådan och där får den ligga till nästa påsk.

Påskhare
Foto Fjällräven                                                                                        Påskhare

Nästa påsk har jag bestämt mig för att vara hemma istället för att åka ner till Trollhättan. Under min och M's år tillsammans har vi bara firat påsk i Jämtland en gång. Jag gillar ju det här med pynt och pyssel och det blev inte något pyntande i år eftesom vi åkte på skärtorsdagen och jag kom inte hem förrän två veckor senare.

En annan sak som slog mig. Jag har ju glömt bort söndagsbilden.  Två söndagar i rad!!!
Måste bli skärpning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0