Aj!!

Igår fick M komma hem från sjukhuset. Det är skönt att ha honom hemma. Jag gillar inte att sova ensam. Han är faktiskt väldigt pigg. Fast det är klart att det gör ont ibland men det är ju skönt att han inte har ont hela tiden. Jag är ganska klen när det gäller sår och dyligt men idag har till och med jag bytt förband på honom *sade hon stolt*
Vi tog en sväng till M's jobb och sen hem till svärfar men när vi kom hem var han ganska slak.

Så här ser en hopsydd mage ut. Nästan som ny *ler* fast jag tycker det ser lite ont ut *aj, aj, aj*

368162-299
Foto Fjällräven


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Oj oj oj, stackars M. Hoppas att han kryar på sig snart, och att såret läker som det ska.
Koam till er båda

2008-04-17 @ 08:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0