Apa

Nu får jag snart sluta virka små figurer. Jag vet inte vad jag ska göra med dom. Men det är ju så kul att virka dom. Det är avkopplande och jag har kommit på att jag kan både sitta, stå och ligga ner när jag virkar. Perfekt eftersom jag inte kan vara i samma ställning speciellt länge.
Nu har jag iallafall virkat färdigt en apa. Tanken var nog att man skulle lägga in nån form av skallra i den men det hoppade jag över.

Apa
Fotot Fjällräven                                                                Apa  11,5 cm x 6,5 cm

Kom just på att jag nog ska göra en äggvärmarapa, se äggvärmare här.  Jag som har så stor använding av äggvärmare..fniss...
Ja, ja, jag får väl se vad det blir härnäst.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hahaha...den är underbar.
Du får helt enkelt göra ett Zoo. Bra att ha när trillingarna kommer. Äggvärmare är bra att gömma tex Kinderägg i.
Kramisar

2008-02-26 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0