Detta är ju egentligen väldigt roligt.....

.....så varför gör jag inte detta oftare? Bloggar alltså, det var längesen och nu för tiden är det ju så enkelt att bara lägga upp saker på facebook istället. Men jag ska försöka ta tag i den här biten, inte för att jag tror jag har så många som följer denna blogg utan mest för att det är som en dagbok, en receptbok, ett lätt sätt att samla olika intressen och min vardag på. Men jag vet också att jag sagt det förut, att jag ska uppdatera denna blogg lite oftare och jag vet också att det är lätt att tiden bara flyger iväg.....men som sagt, jag ska försöka skärpa mig :-)
 
Jag har blivit faster, som jag har längtat efter detta :-) Lille Ebbe föddes i somras och är nu lite drygt tre månader.
 
 
Just här är Ebba nästan helt nykläckt, bara några veckor gammal.
I söndags döptes vår lille prins och jag fick äran att vara fadder tillsammans med Lindas syster Linda och Bassens vän Jonas, ja naturligtvis är Jonas även min vän :-) Vi ska göra allt för att Ebbe skall få en fantastisk uppväxt, vi ska lära honom allt vi kan....hehehehe...
 
Präst, Sandra, Jonas, jag, Bassen, Linda och Ebbe <3
 
 
 
Sådär, det var ju inte så svårt att blogga igen :-) Återkommer snart (hoppas jag)
 
Ha det gott alla människobarn <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0