Grattis Camilla och Lars

på 27-årsdagen.

I måndags fyllde Camilla, Mats systerdotter år och hennes sambo fyllde i fredags, båda fyllde 27 år. Vad tiden går fort, när jag träffade Camilla för första gången hade hon just fyllt 16 år.
Camilla  är världens goaste tjej och hennes Lars är också jätterar, det är skönt att de bor i Trångsviken, inte för att vi umgås med dem så där jättemycket men det är ändå skönt att ha dem i närheten. Idag var vi bjudna hem till dem på kalas, det blev en snabbis, Mats skulle på jobbet och jag mår som sagt inte så bra.

I förmiddags målade Mats och jag två grattiskort till Camilla och Lars, vi målade lite var på båda korten.

Min lille konstnär =)



före den blöta penseln



här har den blöta penseln dragit fram, jag har målat tårtan på denna bild, övrigt har Mats målat.





På den här bilden har Mats målat tårtan och jag det övriga.



nu är den penslad med vatten




lite trisslotter föjde med de fantastiska konstverken =)


vi erkänner inte att vi är över 40, man kan ju tro att två treåringarmålat detta =)


Grattis igen Camilla och Lars, hoppas ni vann stort =)




Kommentarer
Postat av: Den Gamle

Ni har ju glömt att signera bilderna. Då blir dom värda så mycket att ni inte behöver lägga i några lotter. Något att tänka på? Ha de gott.

2012-05-13 @ 22:04:00
Postat av: Fjällräven

Klart vi har signerat dem,(bilderna togs innan vi satte vår signatur på dem) du tror väl inte vi missar en sån sak, vi är ju båda övertygade om att de kommer att bli värda en slant innom en snar framtid =)

2012-05-14 @ 08:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0