Studenten

I torsdags tog min "svärdotter" studenten. Jag kunde ju inte vara med på detta men jag skickade ner ett kort som Kim fick ge henne. Det är ju svårt att veta vad man ska hitta på i studentpresent men eftersom Kim och Helena står i bregrepp att flytta samman till en gemensam lägenhet så tänkte jag att ett presentkort på Ikea alltid kan komma väl till pass.

Jag virkade också en filur som kunde hängas runt halsen på Helena.


Av Fjällräven           En filur att hängas runt halsen och ett kort med en filur


Jag gjorde också ett kort som mamma och pappa gav till Helena.


Av Fjällräven                                                              Till Helena från mor och far

Grattis kära Helena och lycka till med de fortsatta studierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0