Grattis Mamma

på födelsedagen. Hoppas du har haft en bra dag. Det känns liiiiiite jobbigt att inte vara hos dig idag när du fyller år. Fast eftersom du inte ska firas förrän till sommaren så missar man ju inte det roliga kalaset *ler*
Men jag vet att Millan, Jimmie och Bassen kommer hem till dig iallafall så lite tårta hoppas jag att du får äta på den stora dagen.
Jättemånga grattiskramar till dig, du är den bästa mamman i hela världen.

Hoppas att kortet kom fram.


                                                                                               grattiskort till mamma

Kommentarer
Postat av: Alf

Kanske inte rätt plats och rätt tillfälle att framföra denna hälsning men jag sänder en tacksamhetens tanke till Millan varje dag för att hon lät höja stolen i det allra heligaste. Det underlättar betydligt för en strakbent gubbe med nyopererad knäled!

2009-03-23 @ 20:01:46
Postat av: Fjällräven

Oj, är du opererad nu...å redan hemma...herre jösses!!

Hoppas det går bra för dig och att du inte har alltför ont. Fast det måste man väl ha, ont alltså. Stackars dig, men det blir vl jättebra när det läkt färdigt.

Kram på dig/Fox (Ps. Du får låna min svans om det gör för jäkla ont)

2009-03-23 @ 22:13:49
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Alf

Stort tack, men som du kanske sett på min blogg så har jag klarat mig relativt helskinnad (omedveten vits) från det här äventyret. Mår nog bättre än vad jag förtjänar.

2009-03-24 @ 07:15:32
Postat av: Helen

Jaha, ännu en vacker skapelse. Finfint kort! :-)

2009-03-24 @ 08:37:24
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Tack Helen! (flinar jättestort)

2009-03-24 @ 22:48:56
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Alf

Alltså?! Är det du själv som gör de här fantastiska korten???

2009-03-26 @ 10:14:28
Postat av: Fjällräven

Ja, jag gör så gott jag kan och ibland är jag rikitgt nöjd å ibland inte. Det är himla kul att göra egna kort.

2009-03-26 @ 16:53:54
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0