1 x 3 =

Lova, Frida och Sebastian.

På skärtorsdagen kom min svägerska från Solna hit till Trångsviken med sina trillingar. Det är så sällan vi ses och nu hade vi inte träffats sen jul. Det händer ju så mycket på bara några månader när man är i 4 år ( & 4 månader).


Foto Fjällräven                                                                  Frida bakar snökakor


Foto Fjällräven                                                          
Fruktstund för Sebastian


Foto Fjällräven                                                      
Lova i mamma Gunillas knä

Jag önskar att Gunilla ville bo här med sina guldklimpar. Mycket för att jag vill träffa dom oftare men mest för att jag kommer väldigt bra överens med Gunilla. Vi har liksom samma syn på saker och ting. Vi kan prata om allt och det är skönt att göra det ibland.


Foto Fjällräven                  Mina svägerskor Gunilla (sittande) och Kristina

Vi passade på att grilla lite korv och pinnbröd för det är ju alltid kul tycker barn....hum...vart är barnen? *ler* Dom tyckte det var gott iallafall.

Kram på er alla människobarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0