Garn

Idag har vi varit i Åre. Den egentliga orsaken var att jag ville äta på Max. Har varit sugen på deras veggiburgare i flera veckor och idag fick jag äntligen sätta tänderna i en. *mums*
Det är ju lite långt att åka till Åre bara för en hamburgare så jag passade på att besöka den underbara garn/hobbyaffären Kaki. Där köpte jag två olikga garner som jag hade tänkt bli muddar på vantar, dock ej på samma vante *fniss*

Något av dessa garner ska bli vantar till syster yster. Vilket tycker du Milleluring?

image129
Foto Fjällräven               Nice Lurex från Hjertegarn, färg 2311

image130
Foto Fjällräven                        Up 21 från Hjertegarn, färg 40

Jag köpte även ett annat garn som jag hade tänkt sticka mig ett par fingervantar av. När jag kom hem upptäckte jag att jag redan hade sådant garn fast i en anna färg. deet blå fick jag av syster i födelsedagspresent. Hur kunde jag missa en sån sak? Har jag mer garn än jag behöver....hummm...Nääää!!!

image131              image132
Foto Fjällräven           Fingervantsgarner i röda & blå färger.

Köpte ytterligare några rullar garn som jag ska sticka in tillsammans med ett enfärgat garn när jag stickar systers vantar. Så ännu ett val Millvor, vilken färg tycker du ska vara med på dina vantar?

image133
Foto Fjällräven                                   Drops Glitter i färgerna röd, ljus rosa och lila

Nä nu måste jag ägna mig lite åt tv-n, det är ju Let's dance.

Goder afton



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag önskar att jag var den indiska guden Kali. Då kunde man ju ha åtta olika vantar samtidigt. Många svåra val...det får vi diskutera imorgon.
Görsnygga garner har du köpt.
Kram

2008-01-12 @ 01:19:43
Postat av: Madeleine

Åh, Kaki är ett guldkorn där man kan spendera alldeles för mycket pengar:)
Ja tänk om Kim skulle komma upp och bo i ösd, eller i Trångsviken hos er, vad skönt det skulle vara.
Kram kram

2008-01-12 @ 21:55:35
URL: http://frukarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0