På väg

När jag for till stan igår kunde jag inte låta bli att fotografera lite. Ja, jag vet att man inte ska ta kort samtidigt som man kör bil men jag kunde inte motså. Det var så otroligt vackert, det var liksom ett blått skimmer över hela naturen.


Foto Fjällräven


Lätt för skidåkarna att ta sig över E14 på denna fina bro.

Foto Fjällräven                                                                                   Skidöverfart



Foto Fjällräven


Foto Fjällräven                                                              Bakom mig västerut

Framför mig var naturen i ett blått skimmer men när jag tittade i backspegeln var det ljust.
Solen sken förmodligen i Trångsviken =)

Väl framme i Östersund så fick kameran stanna i väskan, svårt att fota med tummvantar och det var liksom inte läge att ta av dem när det var 17 minusgrader *brrr...hutter*


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Det är vackert som ett vykort. Jag tror också att solen lyser i Trångsviken - du bor ju där!



Saknar dej stumperumpan.

Millan

2008-12-11 @ 15:49:17
Postat av: Den gamle.

Varför se på livets mödor och besvär,

lyft blicken uppåt,se så ljust det är.

Kunde inte hålla mej. Far.

2008-12-12 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0