Packa stort

kan vi göra nu eftersom vi köpt en släpvagn till motorcykeln.
Eller ja, packa kan vi göra men det blir svårt att få vagnen med sig eftersom det inte finns någon dragkrok på cykeln än  (men den kommer nån gång under vintern).

Vi har redan börjat planera för nästa sommarens mc-semester (har redan börjat skriva listor *ler*)

Foto Fjällräven                                               Suzuki med släp men utan krok

Åhh, vad jag längtar till nästa sommar. Fast först längtar jag efter en lång vit kall vinter  (kan tänka mig att jag är den enda som längtar efter snö redan i augusti)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Nämen sicken gullig liten släpvagn. Nu kan du ju göra det som är det roliga med att resa - nämnligen shoppa! Får man fråga vad en sådan kostar? Den ser helt ny ut.



Kramisar.

2008-08-20 @ 13:48:07
Postat av: Fjällräven

Den är helt ny och den kostade efter lite prutande 5200 kr inkl kapell(mycket pengar men förhoppningsvis behöver vi aldrig köpa ett nytt mc-släp). Vi har ju börjat lägga 100 kr i en sparbössa istället för att tippa keno varje vecka och det är dom pengarna som blivit en släpvagn.

Kram/Lillasyster

2008-08-20 @ 14:37:22
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: kim

Smidig, får ni plats med mera loppis skrot =)

kram

2008-08-20 @ 22:33:07
URL: http://trytorun.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Humfrr! Skrot....vad menar du? Det är ju fynd begriper du väl...ja se ungar....;-)

Kram/Mammii

2008-08-21 @ 16:27:54
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0