Måste lära mig

att förminska bilderna bättre.
Syster yster sa till mig härom sisten att jag skulle göra bilderna större, inte så där små så man måste klicka på dem för att se vad de föreställer. Inga problem tänkte jag. Ha!!
Jösses! Den lilla silvergranen ser ut som om den skulle kunna stå på Stortoget i Östersund.

Ska läsa på om detta så får vi se om det kommer bilder som har lite mer "normal" storlek för bloggar.

Vi har varit på bio i Östersund. Solstorm med Mikael Persbrandt och Isabella Scorupco. Den var bra tyckte jag. M tyckte den var så där och K kunde inte förstå varför Susanne Reuter var med, som mamma till en av huvudrollsinnehavaran, hon är ju mamma i Svensson Svennson (?) :D

Nu ska jag se om jag kan hitta en sån där ljuskrona i taggtråd av Tove Adman. Vill ha!!! Kanske någon har tröttnat på sin och säljer den jättebilligt på Blocket (önskedrömmar).

                                                      image45 Vill haaaaaa!
                                                       Foto Okänd


God afton på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0