Andra advent

Jag har haft 13 ljus tända i afton och inget annat än veken har brunnit. Nu är det storkoll på alla levande ljus.

Dagen har gått i ett slött tempo, skrev lite julkort och har stickat lite på julens raggsockar. Städade undan lite av allt som släpade fram igår när granen skulle kläs. Nu är det kväll och dags att nana. Imorgon ska sonens föråd (till lägenheten som han hyr ut) sorteras och packas ut. Vi ställer det på vår vind tills vidare.

Här är granen i klätt tillstånd. Naturligtvis är arten "granus plastikus" just den sorten tål jag...*fniss*

image80 
Foto Fjällräven
Ha en fortsatt trevlig afton.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Godmorgon.

Vad fint med rött och guld. Är det ljusbollar med guldglitter i jag skådar? Måst vara hur tjusigt som helst i verkligheten.

Kram kram.

2007-12-10 @ 08:23:15
Postat av: kusinens sambo

Fiiint!
Granen ser kanonfin ut!
Kram!

2007-12-10 @ 20:53:47
Postat av: Anonym

Fin gran.. ställ den i köksfönstret så jag kan se den/grannen

2007-12-13 @ 16:10:40
Postat av: Storasyster

Hej.
Är bara lite nyfiken på om du hittat något att ha i toppen på granen - eller kör du naturellt? Det är inte dumt det heller.
Kram på dej.

2007-12-15 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0