Vantar utan slut :-)

Perfekt att sticka halvvantar, det betyder att jag inte behöver sticka färdigt dem och det är ju bra för jag är urdålig på att slutföra saker nu för tiden.
 
 
 
Jag köpte en bok häromsisten på bokmässan i Göteborg och då fanns mönster på dessa halvvantar med i den.
 
 
Fick en liten hälsning från författarna också :-)
 
 
 
när jag väl förstod författarnas beskrivning så var det enkelt att sticka.
 
 
 
 
 
 
Min faster, Gossemoster Bitten :-) frågade mig om jag kunde sticka torgvantar utan tumme och jag vet ju i och för sig inte om hon just menade sånna här men hur som helst så skickade jag dem till henne.
Hoppas de värmer lite i höstkylan :)
 
Kram på er alla människobarn
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0