Kan gråta vara en hobby?

Min Iphone: Livet kan verkligen vara svårt ibland, även om man har familj så kan det vara tufft.
 
Letar efter en sak på bloggen och ju mer jag letar ju mer ledsen blir jag. Den här bloggen startades när jag bodde i Trångsviken, startades för att visa Millan och min familj här i Trollhättan vad jag gjorde i Jämtland. Även om jag inte bloggar så mycket nuförtiden så tycker jag ändå att det är rätt kul att blogga, det är mest för att jag tycker det tar tid att ladda upp bilder som gör att jag låter bli att blogga.
När jag nu letar omkring bland de olika kategorierna och hittar bild efter bild på Mats, mina vänner, mitt jobb, mitt hem, min stuga, mina intressen.....MITT LIV!.......allt är borta.
Eller ja, naturligtvis är inte mina vänner borta men det är så jävla långt bort och jag saknar dem så in i helvete mycket. :-(
Ja livet blir väl inte roligare bara för att jag visar en bild på mig själv när jag gråter men om sanningen ska fram så är det just det jag gör nu för tiden, gråter. Det här är min vardag. Är det min nya hobby? Kan gråta vara en hobby?
Nummer 13 är mitt favoritnummer, knepigt då att 2013 är ett skitår, jag har 2½ månad på mig att skaffa mig ett jobb, en bostad och en partner, jag VÄGRAR säga 1 januari 2014 att hela år 2013 var totalt jävla piss.
 
Så där ja, då har jag gnällt, IGEN. Men jag känner att jag behöver gnälla och då är det kanske bättre att gnälla här än att någon stackare ska behöva lyssna på samma gamla gnäll hela tiden, vilket min familj i och för sig ändå ständigt får stå ut med. Förlåt, snart vänder det, jag lovar. Snart ska jag ha ett jobb, en bostad och en partner och vet ni vad, då ska jag fira, jag ska fira med att köpa mig en hund.
Har lovat mig själv att jag ska sluta svära och i vardagen är jag ganska duktig, men här? Nä jag vill inte sluta svära här.
 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Puss på dej...
Camilla

2013-10-13 @ 19:23:07
Postat av: Fjällräven

Puss Millan...

2013-10-13 @ 19:25:11
Postat av: Helen

Nämen va ledsamt att du befinner dig i en situation där gråten har byggt bo. Jobbigt och ledsamt. Kram till dig och jag hoppas att du finner en vändpunkt alldeles snart.

2013-10-18 @ 17:13:41
URL: http://helensvardag.blogg.se
Postat av: Fjällräven

Tack Helen, kram.

2013-10-20 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0