Kakmonstret blir glad

för nu bakas det för fullt här =)
Mamma fyller år nästa helg och då blir det kalas och när det är kalas ska det finnas kakor av olika slag =)
Härom dagen bakade jag minicupcakes som sen ska få en chokladfrosting.
 
 
 
Jag tror att det är första gången som jag bakat drömmar, har inget minne av något annan bak iallafall, rätt goda men förmodligen inte så spröda som de ska va :)
 
 
Mamma bakade den där fantastiskt goda hallankakan som är så där förädiskt god, svår att motstå, det hjälper inte ens att lägga den i frysen för den är ju lika god svinkall som rumsvarm =)
 
 
Mamma bakade även världens godaste vaniljbullar men jag glömde fota dem.
Idag tänkte jag baka någon mer småkaka, kan inte bestämma mig för vad bara, får leta i cyberrymden efter något smarrigt :)
 
Jag hoppas att ala kakaor går åt på mammas kalas, tänk på att jag bor här och jag är det största kakmonstret på denna jord och det är inte bra om jag har fri tillgång på dessa mumsiga godsaker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0