Livet i Krokom - ett bonadsprojekt

 
Jag har varit med i ett projekt som kallas för Livet i Krokom, detta var en del av Kulturveckan som avslutades i söndags och då fick vi se alla 36 tyglappar som ungefär 50 personer broderat, nåltovat, applicerat mm
Det var helt fantastiskt och underbart vackert, vilken kunskap många sitter inne med. Själv är jag ju av den där sorten att jag broderar hellre än bra =) men jag ska villigt erkänna att jag är stolt över min insats :)
Alla lappar var ihopsatta 3x3 i 4 delar av Carina Eriksson från Alsen, hon har gjort ett fantastiskt jobb, du är en stjärna Carina =)
 
 
 
 
 
 
misstänker att denna person är intresserad av bilar =)
 
Tre av sex från Trångsviken/Trång/Åse som deltog i projektet, Margareta Sunnevik i svart kjol, Sigbritt Lund beige väst, Birgitta Norrman i röd tröja bakom dem.
 
Som ni ser så var det inte jättelätt att fota bonaden, det var liksom folk ivägen hela tiden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0