Auktion och punka

I söndags var jag på auktion på Backgården i Alsen. Massor med prylar somd et ska vara på en auktion men bara en sak som jag ville ha och det var en fotölj. När auktionen startat insåg jag att det var galningar där, folket bjöd på saker som om de vore av renaste guld. Det var inget kul alls och när regnskuren blött ner mig och jag var genomfrusen tog jag bilen och for hem igen.



Någon stans efter Rönningsbergsvägen fick jag punktering



så lagom kul tyckte Mats som fick byta däck innan han for på jobbet igår



fast å andra sidan verkar vi samla på punkterade däck =)


även släpvagnen till motorcykeln har punktering
men det skall väl hinnas med att laga innan vi far på semester





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0