Julen varar ända fram till påska....

Ja jag hade ju tänkt att visa lite vad jag fick i julklapp men det kan jag tyvärr inte göra riktigt än för alla julklappar är kvar i Trollhättan. Det var ju ingen som tänkte på att jag åkte tåg hem och det fanns inte en chans att jag skulle kunna få med mig alla tunga fina julklappar som jag fick, så den uppdateringen får vi vänta med lite, men innan påsk ska de nog finnas på bild här =)

Men något som jag kan berätta om är att jag har ätit pappas köttgrotta (köttfärslimpa).
Det började ju i somras med att jag åt grillad korv och det har faktiskt gått bra, jag har ätit korv med jämna mellanrum och det är helt okej så redan i slutet av oktober bad jag pappa att han skulle laga en köttgrotta när jag kom hem över jul. Det var alltså en förberedelsetid på några månader för att ställa in mig psykiskt på att det är helt okej att äta köttfärs. För det ska ni veta, att jag är vegetarian är helt psykiskt =)

Så här är bildbeviset:


                                                     Köttgrotta med myyyycket senap på =)



                                                                               Borta! mumsfillibabba


Det var jättegott, smakade precis som jag kom ihåg det. Lustigt det där med smaker, att man kan komma ihåg hur något smakar fast det är nästan 20 år sedan jag åt kött.
På julafton smakade jag även på Millans köttbullar och en prinskorv. Vänt ni bara, det ska nog bli ordning på fröken Asplund ska ni se =)



Kram på er alla människobarn

Kommentarer
Postat av: Den Gamle

Så klart att det blir ordning på fröken Asplund, hon är ju våran tös.

Men, vaaaaar är bilderna på sportstugan och all snön? Ha det gott. Ses snart.

2012-01-17 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0