Stickkafe

I måndags var jag ledig och då passade jag på att åka på stickkafe på Biblioteket i Krokom. Det var första gången jag var där och jag blev glatt överaskad när det visade sig att vi var 10-12 personer :)
Jag hade med mig min duk som jag började på i december....augusti.....eller var det i mars förra året.....ja nån gång för ett bra tag sen =) Jag fick inte gjort så mycket för jag hade fullt upp med att prata med alla andra och titta på vad de handarbetade med men det gjorde inget för jag är mest ute efter att träffa andra människor och ha en trevlig stund.
På onsdag var det dags att gå på stickkafé på biblioteket i Nälden, det var första mötet och inte så många besökare men vi hade jättetrevligt iallafall :) Jag hoppas på att kunna gå på en träff i veckan, antingen i Nälden eller i Krokom




Stickkafé på biblioteket i Nälden - onsdagar mellan kl. 15-19

Stickkafé på biblioteket i Krokom - måndagar mellan kl. 16-19.30



Kommentarer
Postat av: Den Gamle

På tal om stickor. När jag var liten så hade jag en stickad kostym. Jag tror den var brun. Jag menar inget särskilt, jag bara nämner det.

2012-03-04 @ 16:43:30
Postat av: Fjällräven

Jag tror nog att du jättegärna vill ha en ny stickad kostym men inte riktigt vågar säga det högt, ska se vad jag kan göra åt det =)

2012-03-05 @ 08:25:05
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0