En till Mamma och en till Millan

Jag har sytt kassar, det var väldigt kul. En till Mamma, kanske för att ha matdosan i. Jag gillar tyget med gröna äpplen, känns friskt och krispigt =)
Insidan är fodrad med ett kanariegult tyg.






Millan får en som går att hänga på handtagen på rullstolen och ska sanningen fram så kan hon nog inte ha så stora grejer i den för öppningen är inte så bred. Men jag blev väldigt stolt för jag tycker den blev jättefin =)




Jag virkade en ros och ett par blad, virkade även en kant som jag sydde fast med glittertråd.




Insidan är fodrad med ett rosa tyg som är lite som vaxduk (textilvaxduk)



Kram på er Mamma och Millan.

Ps. insåg när Millan fick sin kasse att hon inte har handtag bak på rullstolen utan det är en sån där stång som går från sida till sida. Ska tänka på det nästa gång så det blir rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0