Mats, idag är det din dag



Grattis älskade going, idag är det din dag.


Igår kom paket från Trollhättan, jag gömde dem i bokhyllan i syrummet. Det är sällan Mats syr så det var minst risk att han skulle hitta dem där =)



Jag lyckades vakna före Mats idag så jag kunde koka kaffe och göra en smörgås, satte ett ljus i smörgåsen och väckte födelsedagsbarnet med skönsång =)
Det var lite för tidigt för att jag skulle fatta att jag borde tagit kort på frukostbrickan :)


Mamma, pappa, Millan, Sebastian och Linda skickade presentkort på Jula och godis. Smaskens, jag har redan sett min favoritkola, Riesen =)




Millan har gjort ett jättefint kort




Kim och Heléna gav Mats en prenumeration på Illustrerad Vetenskap




Av mig fick Mats en termometer till motorcykeln och ett kort som jag målat själv =)

 
Perfekt, då vet vi ifall vi fryser eller inte =)




Hoppas din dag blir underbar, ikväll kommer familjen på middag.
Puss på dig, jag älskar dig gränslöst ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0