Linslusen =)

Länets konstföreningar var representerade tillsammans med mer anonyma konstelever när Konstens vecka i går invigdes i Östersund.Foto: Denny Calvo
bild lånad från http://op.se/lanet/ostersund/1.3958191-de-star-upp-for-konsten

I fredags invigdes Konstens vecka på Stjärntorget, Östersund. Massor med konsttörstande människor hade samlats och vi var jättemånga som bar på plakat genom staden. Vad gör man inte för att få vara med på bild i ÖP =)
Alla konstföreningar i Jämtland var representerade med skyltar som konstnären John M. Wahl gjort på uppdrag av föreningarna. Ovanför mitt huvud syns Krokoms konstförenings skylt, ordförande Inger Hultin bär på den och jag blev tilldelad en skylt där det stod Upplagets konstförening och när jag frågade vilka det var så visade det sig vara något med anknytning till Saab och vad kan vara bättre än en Trollhättebo som bär den :)

Så ut med er alla människor, det finns jättemycket roligt och fint att titta på.

Kommentarer
Postat av: Robert

Men...henne KÄNNER ju jag!! Däremot tycker jag att personer som har vita masker på sig är skitläskiga! Jag tror att det har med min clownfobi att göra.

Kram!

2011-10-02 @ 11:54:57
Postat av: Fjällräven

Jag kan hålla med om att vita masker ser läskigt ut men dessa var faktiskt skithäftiga, de hade svarta kläder och alla hade hoodtröja på sig + att alla gick med var sitt konstverk.

Kram på dig och den lilla och den store :)

2011-10-02 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0