Pappa Åke

Den 8 maj hade pappa namnsdag och i vår familj firar vi inte namnsdagar men det här året ska jag göra ett undantag.

Grattis i efterskott på namnsdagen pappa :)



Pappa har världens minsta huvudkudde, ett frimärke kallar vi andra dödliga det =)
En lite fjuttkudde på 30 x 30 cm och max 2-3 cm tjock. Svårt att hitta örngott till en sån lite bomullstuss men jag hittade ett jättefräckt tyg på Syssla härom veckan, så jag sydde jag ett örngott till pappa.



Är man trummis så är man det dygnet runt =)

Kramar i massor pappa :)


Kommentarer
Postat av: Den gamle

Ber att få tacka så mycket för sveriges snyggaste örngott. Nu får du mycket att göra när alla musikanter vill ha ett liknande med sitt speciella instrument på.Lycka till. Glöm inte att ta bra betalt. "Av dom andra alltså"

2011-05-24 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0