Virkade kakor

Det går inte i någon racerfart när man är sjuk, jag vandrar mellan sängen, soffan och kylskåpet (och frysen för där finns det glass) =)
När man inte har någon energi så passar det bra att sitta i soffan och virka.
En liten tjej fyller snart år och jag tror att hon tycker om att leka kaffekalas så jag virkar kakor som hon kan leka med.

 



                                                                                       Tårtbit med marsipanros


                                                                                                  Jordgubbar

Håller också på med ett annat litet virkprojekt som jag visar så snart det är färdigt, i mitt huvud ser det väldigt bra ut och jag tror att det kommer att glädja en viss person :-)






Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jasså du håller på virka ett överdrag till Mats motorcykel? :)

2011-03-03 @ 10:53:03
Postat av: Fjällräven

Attans, nu avslöjade du ju mitt projekt =)

Får väl göra något nytt spännande istället, ett litet gullit fodral till din mobil kanske :)

Kram på dig lillebror.

Föresten, när har du semester?

2011-03-03 @ 11:00:29
Postat av: Robert

Åååh, vilka fina grejor!! Man kanske kunde få lägga in om en beställning?

2011-03-04 @ 22:23:24
Postat av: Fjällräven

Tack! Visst går det att lägga in en beställning, vad vill du ha? =)

Kram på er alla 3

2011-03-05 @ 09:24:59
Postat av: Robert

Jag älskar både dammsugaren och chokladbollarna. Tror du att det går att fixa en kanelbulle eller två också?

2011-03-05 @ 17:48:29
Postat av: Fjällräven

Det ska säkert inte vara några problem =)

2011-03-05 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0