Nu är jag less

på att hosta. Även om det är betydligt bättre nu så är det absolut inte över.
Jag har hostat, snörvlat och nyst, är nu inne på min femte vecka (tredje omgången sen jul). Mats hostar också och ibland låter det som om tarmarna är på väg upp :(
Vi har köpt upp hela lagret med noskapin som vi säljer på Servicekontoret, vi har provat sinova och åtskilliga förpackningar med strepcil. Nätterna klarar vi av för att vi tar receptbelagd hostmedicin.



Hur det ska gå med Mats träning inför Göteborgsvarvet det vet jag inte för nu är det bara 7 veckor kvar och bara genom att gå upp och ner för trappen gör att han hostar *stackarn*

Så är det någon som har övernaturliga krafter så vill vi gärna få en besvärjelse, hockus pockus filikockus, bli frisk =)

Kram på er alla människobarn

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Cocillana-etyfin är mums. Kittlar dödsskönt i kistan :)

2011-04-01 @ 04:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0