Göteborgsvarvet

flåsa flåsa, flämta flämta, varmt och svettigt!!

Ja så kommer det förmodligen att vara för Mats den 21 maj när han springer Göteborgsvarvet =)
Han började träna för en dryg vecka sen och efter två dagar bestämde han sig för att springa ett halvt maratonlopp i Göteborg. Han har gjort det förut, iallafall två gånger som jag vet.
Så jag hoppas att hela min familj följer med och hejar på honom, vi kan ju sätta oss någonstans och fika en mumsig bakelse eller nåt =)




Hej då så länge, vi ses i Maj =)


Kommentarer
Postat av: Den gamle

Vi får kolla upp om vi inte kan sitta i en park någonstans och titta på honom när han springer förbi. Jag har ju ett partytält av paraplytyp där vi kan sitta med fika, eller något gott att grilla. Naturligtvis ska vi se till att vi har en vattenflaska till Mats också. Vi planerar vidare.

2011-03-09 @ 11:27:47
Postat av: Fjällräven

Ja det låter som en utmärkt plan, fundera vidare =)

Kram

2011-03-09 @ 12:44:37
Postat av: Lillebror

Stannar ni en vecka så kan ni ju vara med på raggarträffen också :)

2011-03-09 @ 15:28:19
Postat av: Fjällräven

När är den? Vi åker hem på måndagen den 23/5 (vår tio-årsdag ser jag att det är. Det verkar ju vara ett trevligt sätt att fira den på, 10 timmar i en bil) =)

2011-03-09 @ 18:23:19
Postat av: Lillebror

Den är alltid sista helgen i Maj

2011-03-10 @ 16:17:51
Postat av: Fjällräven

ja just det ja, nä då är vi inte där :(

2011-03-10 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0