Fikapaus

Jag började virka kakor för ett tag sen när jag var hemma och var sjuk. Nu har jag virkat färdigt några kakor som jag skickat till min kusin och hans man.




Ett par kanelbullar med lite pärlsocker på






dammsugare




maränger




och en chokladboll



Det blev bara en chokladboll för jag hade lite problem med att hålla i nålen när jag skulle sy fast pärlorna.

Hoppas de faller er i "smaken" =)

Det är lite beroendeframkallande att virka kakor =)

Nu håller jag på att virka en hel hög med maränger i pastelliga färger som rosa, grön, blå och vita förstås :)

Kommentarer
Postat av: Robert

Grejorna kom igår, helt underbara! Nu ligger de på ett tårtfat tillsammans med en tyg-marsipantårta inne i Malvas bokhylla, hur läckert som helst!!

2011-03-22 @ 22:15:43
Postat av: Fjällräven

Vad kul att ni gillade dem, men jag måste ju bara säga att de är ju inte så barnsäkra med tanke på att det är pärlor på dem. Vill ju inte orsaka några sjukhusbesök :/

KRam på er alla 3

2011-03-23 @ 06:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0