Skandal

Det är verkligen skandal med hur uppdateringen av denna blogg sköts, kan inte begripa vart tiden tar vägen. Jag stressar runt som en skollad råtta och ändå tycker jag att jag inte hinner något.

Nu ska ni iallafall få se vad jag fick i födelsedagspresent.

Av Kim och Heléna fick jag ett armband som Kim gjort och mumsig choklad.




Millan har gjort ett kort



Av Mamma, Pappa, Millan, Bassen och Linda fick jag mugg, fat och skål x 4 i serien Mon Amie




jag fick också en jättefin ren








Av min arbetskamrat Susanne fick jag en jättefin korg




Av Lisbeth, Conny och Ella fick jag en bok om hur man virkar Amigurumihundar, en pillerask och en tvål som Ella gjort + en knapp med en glad gubbe =)







Ella har gjort ett grattiskort till mig








Av svärmor och svärfar och Gunilla med familj fick jag en stenlykta, glömde ta ett kort på den men den syns bakom muggarna. Jag ska ta med den till stugan, där kommer den passa perfekt. Fick också trisslotter och blommor.




Av min älskade sambo fick jag blommor och lotter, fast vi hade bestämt att jag inte skulle få något.



Massor med kort har jag fått och i faster Lailas kort låg det en peng som jag nu har köpt en tallrik till stugan för. 

 


Tack så mycket allihop, det är väldigt kul att fylla år =)

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja tiden springer snabbare än nånsin tycker jag. Får passa på att gratulera i efterhand också och GOD JUL om jag inte råkar kika förbi ytterligare en gång innan tomten kommer :o)

2011-12-18 @ 16:17:34
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Tack så mycket Helen. God jul och gott nytt år önskar jag dig och din familj =)

2011-12-20 @ 09:01:51
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0