Millans kort

Jag måste bara få visa vad Millan har gjort.
När vi var i Trollhättan härom veckan så var på kalas hos min kusin Fredrik och hans familj, Fredrik och Malva fyllde år och Millan gjorde grattiskort till dem.





Fredrik fick ett äppelträd av oss så Millan gjorde ett kort med ett äppelträd på, jättefint.


Malva som fyllde 1 år fick ett färgglatt kort med blommor och ballonger.





Jag är så glad för att Millan har börjat tillverka kort igen och jag är djupt imponerad av att hon gör det med 1 arm/hand. Du är bäst min goa storasyster! Puss puss puss :)




Kommentarer
Postat av: Fredrik & Malva

Tack för de fina korten, presenterna och besöket.



Kram

F & M

2011-08-05 @ 18:33:18
Postat av: Fjällräven

Tack till er också, det var så himla kul att träffa er och era underbara vänner både grannfolk och de som kom lite längre ifrån.

Kram på er alla tre

2011-08-08 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0