Ordning och reda i syrummet

När jag var på Ikea köpte jag ett gäng förvaringslådor, tror att de är cd-förvaring men de är de enda lådorna som passar i Billyhyllor så det fick bli sånna.
Jag har rensat lite, har faktiskt slängt sånt som jag inte behöver (hoppas jag).



Det gjorde ont i fingrarna när jag knåpade ihop dessa lådor, varje låda skruvades ihop med fyra skruvar (där de missat att göra muttrarna kantiga så man kunde använda en blocknyckel).


Så här såg det ut i hyllan innan rensning och städning



Men efter lite rensning och var sak på sin plats så blev det så här



Knapparna blev också sorterade och eftersom locken på glasburkarna var olika så fick de lite silkepapper på sig  =)






Ja det finns en del kvar att ta hand om im syrummet men det gäller att skynda långsamt =)

Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: Den gamle

Det kommer en ny måndag varje vecka så du hinner nog. Hälsar till alla gör jag också.

2010-10-04 @ 11:06:00
Postat av: Fjällräven

Hej far. Kram på dig.

2010-10-04 @ 11:08:52
Postat av: Robert

Åh, vad härligt det är med strukturerade människor! Det ser så fint ut med ordning och reda i hyllorna! Precis sånt vill jag också göra...fixa och dona, sortera och kategorisera...

2010-10-05 @ 09:18:09
Postat av: Robert

Hm...lade in ett inlägg men det lyckades försvinna. Det ligger väl och skramlar någonstans =)

Åh, vad fint med ordning och reda i hyllorna! Att ha ordning och reda, att sortera och kategorisera, det är grejor det!

2010-10-05 @ 09:22:08
Postat av: Robert

Bara jag igen. Ville bara säga att nu kom mitt första meddelande också fram. Knäppt! Nu ligger det inte och skramlar i datorn längre! Kram på er!

2010-10-05 @ 09:23:52
Postat av: Fjällräven

:) Visst är det härligt med datorer och allt vad som kan hända. Och eftersom jag längtar så efter dig, Fredrik och Malva så få alla inlägg vara kvar :)

Kram på dig Robert

2010-10-06 @ 06:28:41
Postat av: Robert

TACK för de underbart mysiga raggsockorna som Malva fick!

2010-10-07 @ 11:42:20
Postat av: Fjällräven

Varsågod! Hur stora var de? Det är inte lätt att föreställa sig vilken storlek en sån där lite docka kan ha, allt ser ju yttepytte ut =)

2010-10-08 @ 11:22:12
Postat av: Kusinen

Du knske redan fått svar av Robert. Whatever. De passar perfekt. Kram

2010-10-09 @ 08:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0