Svenska dansband

Förra söndagen gjorde jag en lite vända till stan, hade några ärenden men eftersom vi snackar om Östersund så betyder det att väldigt få affärer är öppna på söndagar (tänkte inte på det innan jag for in).
Nåväl, jag hamnade på en bokrea iallafall och där hittade jag en bok som jag bara var tvungen att köpa.


Foto Fjällräven

Nu är det ju inte så att jag gillar dansbandsmusik, det är nog snarare så att den sortens musik abslout INTE spelas i vårt hem.
Men när jag bläddrade i den här boken så hittade jag en sida som gjorde att jag var tvungen att köpa den.


Foto Fjällräven                               Kolla här, världens bästa pappa

Jag blev jätteglad när jag såg den här och längtade hem väldigt mycket just i den stunden =)
Jag skickade boken till pappa och han blev också glad, han hade inte sett den tidigare.

Ps, min arbetskamrats sambo är också med i boken. Nu har jag ju minne som en guldfisk så jag kommer inte riktigt ihåg vad dom hette, kan varit Zäta eller nåt, vi bor ju i Z län och jag har för mig att det var nåt sånt. Susanne, vad var det Örjans band hette?


Kram på er alla människobarn.




Kommentarer
Postat av: null

Hm, minne som en guldfisk, ja...

Efter en titt i boken i fråga konstaterar jag att det bandet hette Zätas...

2010-03-15 @ 22:45:26
URL: http://www.amazingflash.se
Postat av: Fjällräven

Wow! Då var jag inte så långt ifrån iallafall (har kanske övat upp minnet till en fjällröding)

Kram på dig, ses i morron.

2010-03-15 @ 23:02:45
Postat av: Den gamle

Det var en tjusig tid då. Som man säger, det va bättre förr. Håret var mera och kroppen var mindre och framför allt piggare. Men det går bra med envetenhet också. Nu får man vara glad att man får vara nöjd. Hälsa till alla glada där uppe.

2010-03-16 @ 08:42:04
Postat av: Lillebror

varför får jag alltid signaturmelodin till mupparna i skallen när jag ser den bilen? kan vara att frisyren liknar "animal" i mupparna! :)

2010-03-17 @ 13:57:24
Postat av: Fjällräven

På tal om muppar, jag har haft Fragglarnas melodi i huvudet i flera dar, vad hette de där små som byggde?

Hur går det med köket Bassen? Är det klart tills vi kommer ner =)

Kram

2010-03-17 @ 18:44:58
Postat av: Den gamle

Dom kallades för doozerna om jag inte minns fel.

Dom kanske har nån byggnadsfirma i trakterna när ni skall bygga.Passa dej bara för gorgerna.

Ha de gött.

2010-03-28 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0