Global uppvärmning?

Nja riktigt så illa tror jag inte att det är just för det här inlägget, men man vet ju aldrig.

I söndags åkte jag upp bageriet med snus till Mats och då såg jag att det hängde JÄTTELÅNGA istappar från taket och jag önskade att jag hade kameran med mig så jag kunde föreviga det. Det var så otroligt vacker.
Jag skickade med Mats kameran i tisdags så han kunde ta några bilder, tyvärr har en hel del smält bort i den varma vårvintersolen. Men här kommer några bilder ändå.


Foto Mats


Foto Mats
Kolla in istappen som är i vänstra framkant av bilden, den var enorm i söndags och gick nästan hela vägen från tak till mark. Nu verkar någon brutit av den och ställt den i snön. Synd, för jag tror inte att någon av arbetarna går den vägen.



Foto Mats

Det är lite mäktigt med sitappar, tycker jag. Så länge de hänger från taket och inte rwmlar ner på någon, vill säga.



Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: "Gossemoster"

Flamsingon är ju hur tuff som helst,den gillar jag.Förstår att det börjar bli mycket gosedjur.Här är det toppen stormtrivs verkligen vilken natur, lugnt o fint Kramisar

2010-03-06 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0