Superman gästspelade i Östersund

Det är inte var dag man ser Superman på stan =)


Foto Fjällräven



Foto Fjällräven



Foto Fjällräven

Oftast när jag ser dessa blivande äkta män så brukar jag mest tycka synd om dem, polarna hittar på det mest förnedrande de kan komma på och sen står de brevid och flinar medan offret får göra bort sig inför folk.
Men den här killen gjorde verkligen en show av det, han bjöd på sig själv och fick publiken att klappa händer och sjunga med i musiken som strömmade ut från högtalarna.
Han var helt enkelt jättecool.
Grattis Supreman och lycka till i äktenskapen =)



Kommentarer
Postat av: Den gamle

Inte för att jag vill gny alltså men stålmannen har ju bara funnits sen 40-50talet medan FANTOMEN har anor sen cirka 400 år tillbaka. Så de så.

Hörs och ses snart.

2010-07-11 @ 10:08:39
Postat av: "Gossemoster"

Hej igen ja nu har våra gäster från Norge åkt vidare de kom fredag åkte igår vidare till Vimmerby Astrid Lindgrens värld de är 3 barn Amaia är ju 13 tonåring de andra 8 o 6 det var full rulle o VARMT 32-33 grader vi bada på Solgården i lördags men F-N det var kallt men vi bada. Och vad trot du springer runt på golvet hos oss just nu?HMMM Ja just det, en kattunge vem vann? Får sluta nu för hon har fastnat i gardinen vi har framför dörren till köket så vi får in luftVassa klor hi hi o hon är inte alls söt.Skoja bara ska få Lars att fixa foto på hus o allt till dig så småningom, jag är kass på sådant Hörs snart igen KRAMIS

2010-07-12 @ 11:15:58
Postat av: Fjällräven

Vad då vann, det måste väl vara du för nu får väl du den där diamantringen eller nått annat pråligt =)

Skynda skicka foto, nyfiken. Vad heter hon?

Kram

2010-07-12 @ 17:18:06
Postat av: "Gossemoster"

Lars sa Fia aha sa jag Fia-Lotta, vad vet jag det kommer nog snart mer förslag hon kom till oss igår.Ska be Lars visa hur man gör med foto, han jobbar e-m +natt idag han kommer hem ca12.00 Kramis

2010-07-12 @ 17:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0