Världens bästa bror

fyller år idag och det känns jättejobbigt att inte kunna vara med när han firar sig. Jag insåg just att hans fyra senaste födelsedagar har jag missat *snyft* (måste bli ändring på det)

Jag hoppas att du får en underbar dag min älskade lillebror, med många paket och smaskig tårta.

Tusen miljoner pussar och kramar Bassen, megagrattis på din 36:e födelsedag.





Ja må han leva
ja må han leva
ja må han leva uti hundrade år
javisst ska han leva
javisst ska han leva
javisst ska han leva uti huunnddrraaddee åååååååår!!!

Hipp hipp HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

Kommentarer
Postat av: Robert

Ammii! Tack för grattiskortet! Dina kort är såååå fina - du borde satsa på egen firma! En kortfirma på nätet, är inte det precis vad som saknas? Jag lovar att handla så fort jag behöver ett kort! Kram!

2010-01-17 @ 01:37:37
Postat av: Fjällräven

Hej Herr Asplund, vad du är rar. Jag har nog låååång väg kvar innan det går att sälja kort. Det är väldigt kul att göra kort till nära och kära så det får nog stanna vid det.

Jag är sååååå glad för att ni gift er =) Jag hoppas att jag får se bilder från själva vigseln, är ju jättenyfik....eller jag menar intresserad =)

Kram på dig och den andre herr Asplund

2010-01-17 @ 23:07:54
Postat av: "Gossemoster"

Jag håller med Herr Asplund dina kort är fantastiska, mitt har ju inte kommit fram än men ser det på bild,jätte fint.Tackar på förhand,du kan visst sälja, o ta bra betalt. Men bröllopskortet var fantastiskt fint Kramisar

2010-01-18 @ 10:45:33
Postat av: Fjällräven

Va! har det inte kommit fram??

Vad tråkigt, vilken tur då att jag la ut det här så du såg att jag inte glömt bort dig, som jag gjorde med min andra faster (fy på sig Ammii)

Hoppas det kommer fram idag.

Kram på dig.

2010-01-18 @ 16:43:20
Postat av: "Gossemoster"

Nu kom det, "men" med fel adress!!!! Jag bor på 263 du har skrivit något med 100 men ändå så många Asplund finns inte där.Tusen tack det var jätte fint, skriver du på frihand? när du textar? Min nya adress kommer snart Kramisar

2010-01-19 @ 07:41:55
Postat av: Fjällräven

Oj då, hade jag skrivit fel nummer...tur att du inte heter nåt vanligt som Anna olsson eller nåt =)

Ja jag skriver på frihand, vilket resulterar i att jag ofta glömmer nån bokstav eller två =0)

Kram på dig.

2010-01-19 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0