Nånting har hänt???

Pratade med min faster "Gossemoster" häromdagen och hon tyckte att det var dags att uppdatera här på bloggen, hon var less på att titta på mina skoterkänger *ler*
Våran dator är så jä**la långsam och nu när jag lånade med mig broders laptop på tåget hem så käns det ju ännu värre att sätta sig framför vår tröga hög igen (Kim fick ju ta med sig broders snabba när de åkte hem i fredags).
Hur som haver så tänkte jag att nu ska det läggas in lite nya inlägg och lite nya bilder om vad som hänt sen sist.

Men, vad har hänt??? Mer än hälften av bilderna jag tog i Trollhättan och några innan jag for ner dit var borta ur kameran. Hur kan det komma sig? När jag bläddrar i kameran så säger den med jämna mellanrum "Filen inneh. inga bilddata"

JAG FATTAR INGENTING ALLTSÅ, sade hon med ett grymt överbett.

Så nu finns det knappt en bild att visa från julen i Trollhättan *snyft* Jag tog inte så där värst många men iallafall.

Som tur är så fanns dessa bilder kvar, mästerbagaren är i farten. Vi bakar det årliga tunnbrödet. Det blev lika gott som vanligt.



Foto Fjällräven                    Baka baka liten kaka...


Foto Fjällräven                            ...rulla rulla liten....


Inga bilder på julmat, julpynt eller julklappar finns kvar men i vanlig ordning så åt vi redigt, vi fick massor med julklappar och julpyntet var fint uppställt. Enda skillnaden var att det var en väldigt liten gran i år. Förut har vi haft en normalstor julgran i källaren men eftersom Millan inte kan ta sig dit ner just nu så fick det bli en gran i vardagsrummet och där är det ganska fullt redan, men då kom vi på den geniala ideen att bara ta toppen på fuskgranen. Den blev jättegullig, vi valde bara de små pynten och pappa hade en liten ljusslinga med små ljus.


Kram på er alla människobarn.



Kommentarer
Postat av: "Gossemoster"

ÄNTLIGEN!!!!!!! Som jag har väntat,har sett dessa skoterkänger länge nog faktiskt, eller? Men vad jag förstår så har du väl användning för dem nu.Här var kallt på morgonen -16 grader när jag åkte till jobbet, ja jag åker fortfarande till Saab, vet inget ännu Ev. senare idag eller torsdag tar en dag i taget Kramisar

2010-01-05 @ 07:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0